Tisdag - Nytt utséende?

AAAJ ! Stackars lilla jag har sträckt min rumpmuskel som sitter vid min högra skinka. Ouch ! Dt gör faktiskt ganska ont, även fast man inte hade kunna tro dt.

Såhär har jag tänkt idag; Jag vill ha en ny blogg-design. Och vem passar inte bättre att göra detta än Jytte? Jag har ännu inte frågat henne, men jag ska. Har läst i hennes blogg att hon hela tiden gör bloggar,så jag tänkte vänta ett ögonlock tills hon har tid och så. Hon ska ju inte behöva känna sig stressad. Ialla fall, jag har tänkt mig ett lite rockigare tema. Inte så tjejigt liksom. Bort med Tingeling och blomman. Dt ska ju inte se ut som en hårdrockares blogg, men inte heller så som jag har nu. Sedan har jag även tänkt att om man skulle göra motsatsen. You know, jätte tjejigt. Typ rosa och allt sånt. Men jag tror inte jag skulle stå ut med dt mer i typ en dag. Dt skulle ju inte passa alls med innehållet, och eftersom att jag har min blogg som startsida (I know, något ego man är), så skulle jag tvingas se på den varje gång jag surfar lite. Nej nej, dt får nog ändå bli lite 'rockigare'. Men jag ska först fråga Jytte, och sedan måste jag även ta lite bilder på moi. Har typ en eller två som jag i sånta fall skulle vilja ha med i designen, men en till måste jag ha. Jaja, nu ska jag ialla fall hoppas på dt bästa.

Nej, nu börjar snart Gossip Girl som jag sitter och kollar på. Jag älskar den serien! Vem gör ju inte dt liksom?

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JYTTE

Det är bara att säga till så fixar jag ;) men jag gör lite då och då men har tid sådär nu på påsken men somsagt säg till :P

2008-03-19 @ 15:00:36
URL: http://jytte.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0