Tisdag - Tävling

Tänkte för första gången vara med i en tävling som vissa bloggare/bloggerskor harimage490.

Detta kan man alltså vinna. Allt man behöver göra är att svara på en enkel fråga:
Vilken färg man kommer att köra mest på i vår.

Enkel fråga, enkelt svar!
Jag älskar rött, grönt och silver. Svart verkar ju lite trist att svara, även fast dt är färgen jag har mest. Men jag ska verkligen satsa på de tre färger jag nämnde. För dom som inte visste dt ska jag ju få ett par laxar att shoppa loss för. Affärerna får se upp, för Sussu är på G. Haha!

Här är länken till tjejens blogg ialla fall.
http://josieeme.blogg.se/fashion/

Med detta säger jag godnatt.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0