Tisdag - Trötter

image511


Usch, vad jag är trött.
Håller på att somna här. Jessica är nere med mamma och pappa för dom ska se på House. Jag tycker inte om House. Sådana där konstiga och invända skämt som jag inte förstår någonting utav.

Vi har nu ikväll ialla fall beställt biljetter till mig. Ja, jag ska ju följa med Jessica hem på Torsdag och så måste ju jag komma hem på något sätt sedan också. Meheh! Så klockan 16:39 på Söndag sitter jag på tåget hemåt igen. Då kommer jag prata massor med min lilla Sada, wiho! Förhoppningsvis ialla fall. Man vet ju aldrig om dt är en tyst vagn eller nåt. Nåja, dt ska nog gå bra ändå.

Men nu ska jag gå ner jag också. Ska be om lite pengar till biljetterna och sedan till en klippning. Tänkte nämnligen klippa mig där uppe i Avesta. Luggen ska få återträda tänkte jag. Få se hur dt blir, om jag ens får pengar. Men jag ska försöka skriva imorgon innan vi åker. Sedan blir dt nog inga fler inlägg förens på Söndag. Så då får ni hålla ut utan mig. Och jag utan er, för jag läser en massa bloggar varje dag. Mahah!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0