Tisdag - Vi ses

Ett snabbt litet inlägg innan jag glider iväg hem till Bellan. Därfifrån ska hon och jag dra en sväng till Haninge. Bellan ska ha smink och lösnaglar.

Jag har ju helt glömt bort att berätta för er att vi har fått övervakningskameror i skolan. Typ 10000 stycken överallt. Kan man ju inte direkt säga 'Vi ses' till lärarna. Inte för att jag skulle säga dt, men ialla fall. Baha! Sedan har vi även fått våra fina klasströjor. Dom är svarta med silvirgt tryck. Texten på framsidan lyder sin följer "Klart man är sliten efter nio år i skiten!" och så en gubbe i mitten. I ryggen finns allas namn.

Nej, jag börjar få bråttom. Jag skriver kanske sen!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Oh, jag vill också till haninge!
Men Kikka och jag skulle dit men hon dissade mig xD Näe, men hon skulle göra soumi läxan :P

2008-03-04 @ 15:58:51
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0