Torsdag - Natti natti

image482Sett på Anna Skipper nu. Medans jag såg på dt tänkte jag att vafan ska jag gå runt och fundera på ifall dt verkligen funkar eller inte. Jag kan väl lika gärna testa dt själv. Så på Måndag gäller dt. Från Måndag och åtta veckor framåt ska Sussu dissa alla onyttiga saker och leka Anna Skipper. Sedan får vi se vad som hänt. But I promise you, I will rock your pants off!

Nu ska jag se på efterlyst tror jag. Bero på om jag vågar, haha! Klockan tio är dt den dära elaka kocken som visas på femman. Love him! Jag skriver mer imorgon. Då kommer även den andra 'dagens'. Natti natti!

Susanna'


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JYTTE

ANNA SKIPPER IS THE SHIT (L) ;)

2008-03-13 @ 21:28:50
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Christa

Haha jag och Sarah ska också börja
stenhårt på måndag!!!! XD haha Sammanträffande

2008-03-14 @ 18:56:47

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0