Torsdag - Studiedag

Vaknade för ett tag sedan. Dt första jag tänkte var typ "Åh nej, idag är dt skola igen!!!". Men så är inte fallet. Studiedag today, så jag ska bara ta dt chill. Jag vet att många people ska till stan idag, men icke denna tös. Jag ska ha en egen spa-dag. Ska tända ljus i badrummet, sätta på et skön skiva, värma upp bastun och bara.. Bara ta dt chill. Kan behövas efter allt. Härligt va?

Igår när jag satt och kollade på 'Rent hus' så ringde Anton. Dt första jag tänkte var "Ska jag låta den ringa eller ska jag svara?", men jag svarade ialla fall. Han och Chippen (blö) satt och åkte buss. Dom hade precis åkt förbi Sorunda och dom skulle åka till Nynäs för att dörifrån åka till typ Jordbro. Suck! No lifers? Sen kom Chippen och tog över luren och lekte typ blatte och sa "Har du saknat min röst?" URSÄKTA? Vafan tar han mig för? Den jävla grisen kan doppa huvudet i toan tycker jag.

Nej, nu ska jag se lite på teve, sedan ska jag börja med min spa-dag. Jag måste även plugga idag. Har en massa finska som måste göras. Suck.. Men vi hörs. Hasta la vista!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0