Torsdag - The day

image476


Yoho!

Kommit hem från Maxi nu. Jag, mamma och pappa var där för att handla lite mat och övrigt skit man behöver i ett hem. 3755:- .. Inte illa va? Jag fick lite hårfärg så jag är ialla gall nöjd. Mahah! Tänkte köra lite schema nu, enjoy:

Bild - Jao, första lektionen. SUSSU ÄLSKAR BILD! Idag satt jag och ritade svampar (?). Sedan hjälpte jag Carro och Jytte med att måla några lappar som ska sättas upp på alla skolor. "Påsk Disco med 9B". Säg till era små släktingar eller syskon att pallra sig till Kyrkis den 20:e Mars. Mahah!

Matte - Björn är så himmla vimmsig.. Oi, säger jag bara. Dt finns egentligen inte så mycket mer att tillägga. Dt var jag, Sada och Carro vid ett mattebord. Dom andra var icke dära. (Ja, Jytte och c:o + boysen, men inte resten av tjejorna.)

Språk - ÅH, jag glömmer jämt lappen!! Jag ska ju inte med till France, men jag måste ändå lämna en lapp om dt. Suck, den löms ju jämt bort. Nej, imorgon ska den med, punkt slut!

Lunch - USCH! Vem fan vill ha kattmat till lunch? Nej, inte Sussu ialla fall. Dt fick bli godis på Lillan för 4:-

HKK - Ännu ett favoritämne. Vi fortsatte med våra lägenheter. Men vart var Jytte? Såg henne senare i caféterian. Skolkis, haha! Men jag och Bellan hade fun. Flummiga as allways, men tha'ts us.

Block - Med andra ord bild. ÅH, BILD! Jag fattar egentligen inte varför jag inte valde 'Estet - Bild och formgivning', jag älskar ju att rita och fota. Nej, men jag vill inte ha så himmla yrkesinriktat. Samhälle - Media får duga finast.

Dt var den dagen. Imorgon väntar en runda av Volleyboll. Härligt säger Sussu! Nu ska dt pluggas france, prov imorgon. Jag hatar Michelines prov!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JYTTE

Haha not skolkis tänkte bara att jag behövde ha lite mer bild sådär(A) (L)

2008-03-08 @ 15:19:04
URL: http://jytte.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0