Torsdag - This day

image491


Dagens schema.

Bild -

Underbart! Jag älskar bild, fast dt vet ni ju redan. Gjorde inget speciellt.
AMG - Möte lite snabbt. Två utav klasserna (niorna) gjorde prov, så mötet tog knappt en kvart.
Matte - Satt och gjorde några uppgifter, var allmänt glad bara.
Språk - Läxa, diktamen. Jag gjorde inte så bra ifrån mig, fick ett svagt G tror jag.
Lunch - Litet påskbord var dt idag. Äckligt som satan, men what to do?
HKK - Martina var inte här idag så vi fick ha Kebo. Vi fick antingen sitta och jobba med engelska och/eller svenska vid datorerna, sitta inne i fyran och jobba med HKK:n eller se på nån film. Hemkunskapen måste vara klar om två veckor, så valet var lätt.
Block - Sada åkte iväg, Bellan åkte iväg. Så jag och Mikkis stack in till musikalen eftersom att vi ska vara ljus/ljud. Sedan gick vi till bilden där Sandra satt helt solo. Mahah!

Bellan bestämde sig idag för att skaffa blogg.
Ska bli roligt att följa den, ska slänga upp en länk imorgon eller nåt (när hon nu skaffar bloggen).

Ja, och ikväll är dt ju som sagt lite krök hemma hos Mikkis. Dt blir verkligen inte många, men dt gör ingenting. Några tjejer kan faktiskt roa sig på egen hand också. Så pilutta er!

Nu ska jag snart se på 'Nanny'.
Geek I know, men dt är mitt liv, mina val och mina bekymmer, aight? Ska även fixa frillan och klicka lite kort på mig själv. Jytte ska få lite shit att göra sedan. Hon verkade glad över att få göra min blogg, så jaa.. Haha, tack kanske man ska säga? =)

Susanna'

PS. Bil
den är från konfirmationen -07 DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

haha, de är då du har chans att visa att du har lyssnat på dom på lektionerna o så ;p visa hur bra du är på svenska och sådär. haha :) hur hittade dom dig igentligen? ;p

tack detsamma :D

2008-03-20 @ 15:50:15
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Typ härlig dag :P För min del va de lugnt också :P

2008-03-20 @ 16:09:14
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0