fredag - en massa klagomål

O U C H ! Jag har så sjukt ont i min blindtarm. Trodde först att dt var levern jag hade ont i, men icke. Blindtarmen it is. Jag kan int eens stå upp, gör så jäkla ont. Har haft ont ett bra tag nu, men sa ingenting till mamma för jag ville se om dt kunde gå över av sig självt, men dt har dt alltså inte. Så nu när jag berättade dt för min mami, började hon skratta. Hon trodde jag va oseriös eller nåt. Bajs på henne, jag har haft ont ett bra tag nu. Men men, jag kanske borde vänja mig. Ingenting med mig tas seriöst. Jag kan ju förfan inte ens köpa en kaffebryggare utan att man blir ner sedd på. Usch och bläääääää !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0