fredag - kattungar ?

Tjoho !

Har precis fixat Bellans blogg. Jag vet att hon älskar Kina och allt sånt där, så jag tyckte den kinesiska muren skulle få visa upp sig i bloggen där. Jag har ju inte alls Jyttes skillz, så jag vart ganska nöjd. Dt är ju typ bara den tredje bloggen jag fixat. But I like it. Den kanske vart lite boring, men jag är ju som sagt nybörjare.

Våran katt ska få kattungar. Yes, du läste rätt. Trots att den går på p-piller har den lyckats bli på smällen. Magen är rund och hård och alla symptom tyder på att hon har bullar i ungnen. Och tro mig, efter år som 'kattuppfödare' vet jag när en katt har ungar i magen. Dock hade jag inte lagt märke till detta innan mamma påpekade dt. Men men, ingen kan väl se och veta allt?

Nu ska jag kila iväg till Ösmo. Är himmla sugen på godis och billigaste alternativet är utan tvekan Ösmo. Ja .. Vad gör man inte för lite godis?

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0