Fredag - Last (gud)bye



Godkväller folket !

Sitter här nu nästan i Mikkis knä. Hon pratar med Dalmasen så jag passar på att skriva lite blogg. Sada sitter i sängen och läser boken 'Ingen återvändo'. Bokredovisningen på den ska vara inne senast nästa vecka Fredag. Dt är lite smexigt nästan..

Imorgon sticker vi till Finland. Ska bli skoj ! Klockan 05:30 kliver vi upp och ska sitta i bilen vid 06:00. Dt är inte illa ! Detta blir alltså mitt sista inlägg. Kanske kan baxa mormors skruttiga dator där borta, men dt tvivlar jag på. Jag ska umgås ! Och leta efter balklänning. Mysigt !

Nej, nu ska Mikalena få tillbaka sin (min) dator. Hon sitter och camar med en viss person och jag tror hon vill fortsätta med dt. Vi hörs bloggen och allt folk. Sluta inte kolla in bloggen, för rätt vad dt är så dyker dt upp ett inlägg, och dt vill ni väl inte missa. Right babes ?

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Pullan

Hej gumman, har ni roligt i Finland?=D

du måste läsa min blogg sen haha;)

Hälsa dom andra

pusspuss Älskar dej dotter<3

2008-05-24 @ 21:18:16

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0