Fredag - Sista dagen

Tjoho !

Sorry att jag inte bloggat sen i Onsdags, men som sagt; dt har varit musikal hela veckan. Dt har varit extremt kul men samtidigt helt sjukt slitande. Klivit upp vid sex varje morgon, haft fullt upp nästan hela dagarna och lagt mig vid 10 - 11 på kvällen. Låter dt verkligen oslitande? Mjä !

Idag var alltså sista musikal dagen. Lite tråkigt faktiskt. Dt har ju varit så roligt och nu precis när man börjat lära sig allt om ljudet, så tar allting slut. Lite dålig timing kanske, men men. Sista föreställningen visades upp för höstadiet från Sunnerby. En oväntad sak kom med och vi sjöng för Ove som idag fyller 50 år. Grattis till honom !

Idag fick jag även träffa Albin. Träffade honom igår också, för han kom och såg på musikalen igår. I know, helt frivilligt ! Idag såg han den igen, men denna gång gratis. Förutom Albin så träffade jag Sada. En hel mysig tjej alltså ..

Nej, nu ska jag avrunda. Ska strax iväg ner till Konsum med pappa. Jag är törstig och vill inte ha vanligt vatten, så någon sweet dricka från den näraffären får dt bli. Jag kanske skriver senare ikväll, vi får se om jag orkar eller inte. Eller ja, vem vet ? Jag kan ju till och med ha somnat, haha.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Linda

Himlans fin blogg du har =) Haft en bra dag?

2008-05-16 @ 18:09:32
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Linda

Jo tack jag hade en bra kväll igår. Händer det något kul hos dig idag? =)

2008-05-17 @ 09:40:14
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0