Fredag - Sol, vind & vatten

Hellu !

Förlåt för den usla updateringen. Sanningen är den att jag inte hunnit. Igår var Sada här och sov över, och idag har jag virrat runt med Mikkis i Tumba. Bokade där tid hos en frisör som ska fixa mitt hår inför balen. 500:- kostar dt och jag ska vara där 11:15. Smexigt värre ! När jag kom hem därifrån, typ vid tre, så satte jag mig i solstolen. Håll i hattarna; jag är brun/röd. That's cool ! Jag blir aldrig brun, jag blir ju knappt röd. Men nu jäklar jag har odlat piggment så dt skriker om dt.

Ikväll ska vi hem till Mikkis då. Dt ska bli helt sjukt kul tror jag. Vi ska grilla och dricka några cider. Dt är inte många som kommer. En helt vanlig tjejkväll. Eller ja, John (Bellans kille) kanske kommer, men dt ska nog ändå bli roligt. Han är en rolig prick som är bra för Bellan.

Nu ska jag se klart på OC och sedan duscha. Tänkte ha pruttisar som jag dragit upp till knäna idag. Har ännu inte så bruna ben, men dt börjar ändå arta sig lite. Haha! Men ha en skön kväll. Detta underbara Fredags-väder kan ju inte bli bättre, så jag hoppas att era humör kommer skina ikapp med solen och vädret.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0