fredag - tråkigt värre

Tjoho !

Först och främst vill jag börja med att be er hålla en tyst minut för kaninen som avlivades idag. Bellans käraste, RIP.

Men nu så, åter till Susannas vardag. 'Berg flyttar in' rullar på fyran. Tycker inte så mycket om programet, tycker fullständigt att dt saknar mening. Men, alla tycker olika. Om cirkus 40 minuter kommer flygkraschar på tv, vilket jag givetvist ska kolla på. Efter dt kommer 'Miami Inc' som jag älskar. Blir så inspirerad utav alla tatueringar. Samtidigt får jag reda på hur dt går till, vilket kommer att komma väl till pass när Sussu blir arton. Då ska dt tatueras in 'Tro, Hopp & Kärlek' efter farfar. Låter detta spännande? Mja, måttligt.

Morgondagen då. Jag måste verkligen plugga skiten ur mig. Kan fortfarande inte någonting av NO:n, SO:n och Franskan. Suck suck.. Men nu när vi ändå pratar om skolan kan jag kanske passa på att skriva in mina betyg i NP Engelska. Fick rätt bra betyg, vilket jag är stolt över. Skriv- och läsförståelse; VG+. Uppsatts; MVG. Muntliga delen har vi ännu inte haft, men dt ska väl gå lika bra hoppas jag.

Nej, om man skulle ta och göra något annat. Blogga kan jag ju inte bara göra, kommer ju snart inte ha någonting att blogga om. Innan jag avrundar på riktigt måste jag säga att ni får lov att slänga in fler kommentarer. Inte ett dugg svårt. Så här gör du:
1. Läs inlägget
2. Klicka på länken 'Till mig från dig' längst ner av inlägget
3. Följ instruktionerna där

Svårt va? Njä, trodde väl inte dt. Dt kommer gå fint, bara kommentera något. Men, jag förstår om dt inte finns nåt kul att kommentera. Mina dagar är ju inte som Blondinbellas eller Kissies. Dt händer alltså inte så mycket om dagarna. Men men, försöka är guldvärt! 

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah&Kikka

Vi missade Berg flyttar in! :(
Ha en bra pluggardag:P

2008-05-02 @ 22:37:52
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0