fredag - vilka problem

Hellu alla läsare !

Har precis duschat och klätt på mig. Tror jag ska shoppa med mamma om en liten stund, men är inte säker. Orkar inte åka någonstans känns dt som. Men men, vi får väl se vad som händer och fötter. Funderar även på att klippa mina naglar. Dom är relativt långa och målade i Fransk Manikyr men dt är så sjukt jobbigt att knappa på tangenterna i dessa. Men men .. Kanske kan köpa nagel-förstärknings skit ? Nej, nu kom vi in på ett ointressant ämne.

Ikväll kanske jag och Sada ska till Mikkis house. Vi får se. Dalmasen (Mikkis pojke) är tydligen inte så sugen. Vi skulle ju åkt dit igår, men då var dt Dalmasen som sa nej. Men så är dt. Undra vad han har emot oss..

Igår gjorde jag en sjukt fin design (enligt mig) till Bellans blogg. Har ännu inte fått lösen och så, så jag kan inte styla den ännu. Så Bellan, läser du detta så kan du kontakta mig på nåt sätt. Pussisar till henne !

Nej, jag måste städa detta rum nu. Har möblerat om lite granna, men dt ser fortfarande hemskt ut. Vet inte ens vad hälften av all dessa saker gör här inne. Och sen vet jag inte heller vad jag ska göra av alla grejjor. Oj oj, vilka problem jag har.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Oh va kul me shopping :)
Ha de bra, puss :)

2008-05-02 @ 11:50:24
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0