Lördag - Attans !

Goddag goddag !

Vaknade vid halv ett idag, vilket jag inte förstår hur jag kunde göra dt. Jag somnade ju ändå vid ett igår. Eller.. Ja, nu när jag tänker efter så är dt ju väldigt rimligt egentligen, haha.

När jag för en kvart sedan skulle stoppa in linserna i ögonen, märkte jag att en av linserna är spårlöst försvunnen. Jag undrar vart den tagit vägen. Sorligt nog var dt också min sista lins, så jag sitter här just nu i bara en lins. Inte alls bra för ögonen mina. Ena ögat överansträngs och så får jag himmla ont i dt senare på kvällen. Men mina glasögon är väldigt trasiga (går tyvärr inte att laga, sa optikern), så dom kan jag inte heller ha. Ja, nu tänker väl ni säkert "Men köp nya brillor då!". Sorry sorry, men ett par nya brillor kostar runt 2000 - 3000 kronor + att jag måste på ny synkoll och få ny styrka på brillorna/linserna. Attans attans.. Men men, nya brillor ligger faktiskt högst på min önskelista.

Nu ska jag fortsätta jobba med lägenheten. Jag har bara börjat med inledningen, och inte ens den är klar. Här näst måste jag skriva om varje rum. Dt är mycket slit om man vill komma upp till toppen.

Jag skriver senare, hasta la vista !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0