lördag - person x

Tjoho !

Nu sitter jag här och är färdigsminkad för kvällen. Började sminka mig tidigt, fast att jag inte ska åka förens vid halv åtta. I know, I'm wierd! Tänkte ta kort på sminkningen och 'outfiten' jag ska ha, men jag orkar inte. Blir oftast sjukt utråkad av att endast läsa en massa 'dagens outfit' så varför ska jag själv slänga in ett sånt inlägg? Nej nej, dt är inte min stil.

Nu när jag kollar ut så vill jag bara åka till Gröna Lund. Har läst i många bloggar att folk ska dit idag och o'boy, dt vill jag också. Men jag får vänta till skolavslutningen, då jävlar ska vi gubbar dit. Jag får nöja mig med att åka hem till Mikkis, haha. Inte för att dt kommer vara tråkigt där, men ialla fall. Jag och Sada ska minsann få gubben Tommy på humör så att han inte sabbar stämningen.

Innan jag åker måste jag äta någonting. Har ätit fisk och potatis vid fyra, men man ska ju inte dricka på tom mage så jag ska stoppa i mig mer mat. Självklart inte så mycket att jag istället spyr upp maten (vad trevlig jag låter), men ni förstår säkert vad jag menar.

Juste, jag vill kommentera en kompis jag har. Den personen är så sjukt jobbig och jag vet inte ens om jag kan kalla denne för kompis längre. Dt ändå vi pratar om är han/hon. Nu låter jag extremt egoistisk, så jag borde nog förklara för er. Om vi pratar på msn så kan dt låta så här:
X säger: Heeeeeej
Jag säger: Hejsan
X säger: Vad gör du?
Jag säger: Inget speciellt, själv då?
X säger: En grej
Jag säger: Som vadå?
X säger: Men en grej bara
Jag säger: Okej, är dt kul då?
X säger: Mm, dt gör ont
Jag säger: Ont?
X säger: Förlåt, jag får inte göra detta
Jag säger: Vad gör du för någonting egentligen?
X säger: Men en grej bara
Jag säger: Får jag inte veta?
X säger: Men dt är inget
Jag säger: Okej
X säger: Men vill du inte veta eller?
Och sådär håller dt på. Bara om person X hela tiden. Uppmärsamhetssökande är denna person. Jag har ingenting emot att prata om andra människor, men sånt där är bara drygt.  Folk som inte känner denna person vet heller inte hur jobbig han/hon kan vara. Usch usch ! Jag har sagt till denne att jag tycker dt är jobbigt att han/hon jämt håller på sådär, men nej du, inte hjälper dt. Anledningen till att jag skriver 'Person X', 'han/hon', 'denne' är för att inte denna person ska tro att jag snackar skit om han/hon. Har ni varit i denna sitts själva, så förstår ni nog.

Nej, om man skulle ta och göra något annat. Typ prata med Sada kanske? Ha en mysig kväll allihopa !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Mikkis

HHAHAAHA

2008-05-04 @ 14:48:52

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0