Lördag - Ute i solen

Hallå alla mina små kycklingar !

Visst är vädret underbart? Dt är pga vädret som jag inte bloggat idag. Jag har nämnligen suttit ute och solat. Helt underbart! Resultatet av solen syns på min kropp, för jag är brun. Väldigt brun faktiskt. Eller ja, jag är brunare än jag brukar bli. Haha, jag är till och med brunare än vad jag var när jag kom hem från Teneriffa. Nej, nog om brunheten. I solen har jag börjat läsa boken vi läser på svenskan i skolan. 'Ingen återvändo' heter den och den är väl helt okej. Kanske ingen bok jag skulle valt om jag själv fick välja, men helt okej är den.

Igår kväll hade vi dt ganska mysigt. Ingen baksmälla idag ialla fall, vilket tyder på en lätt salongsberusning. Lite fula miner gjorde jag igår, vilket fastnade på film, men sånt får man ta. Människorna som var där heter Adrian, Bellan, Mikkis, Anton, Sada och så jag då. Jag vet inte ens hur jag ska sumera kvällen, den var lyckad helt enkelt.

Men nu ska jag tillbaka ut i solen. Man ska väl passa på så länge solen är framme. Dessutom ska pappa ha datorn nu. Men jag skriver kanske senare. Pussisar !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Skorna köpte jag på Andiamo i haninge =)

2008-05-11 @ 10:54:33
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0