Måndag - Back to school !

Halloj !

Sitter här nu vid pappas laptop. Är super duper trött men måste ändå pallra mig iväg till skolan. Inge frukost har vi hemma heller, så jag måste köpa macka efter blocket idag. Jobbigt, äter hellre hemma..

Jag undrar vad som händer idag i skolan egentligen. Jag vet att jag måste prata med HKK-läraren angående lägenheten jag inte lämnat upp (OOOPS !!) . Sedan är dt också så att jag måste prata med Micheline. När de andra ungarna nästa vecka sticker till France, ska jag vara kvar i skolan. Jag undrar vart, så dt måste jag ta reda på.

När jag kommer hem från skolan idag vill jag sola. Inte ett moln på himmlen, och solen skiner för fullt. Så att om vädret fortsätter som nu, så tänker jag lapa sol sedan. Vi får se hur dt blir med den saken.

Nej, nu ska jag borsta tänderna, trä på mig lite örhängen, parfymera mig och fixa dt sista på sminket. Vi ses !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0