Måndag - Natti natti

image565


Godkväller !


Nyss sett på 'Cashmere Mafia'. En helt underbar serie, tycker jag. Sitter nu här och pratar med Arn (Niclas) på msn. Haha, jag kollade mot tv:n samtidigt som jag skulle skriva msn, så jag höll på att skriva tv. Shises, är jag trött kanske?

Jag slängde ju upp lite skor i föregånde inlägg och jag är verkligen helt såld på pumpsen, men mamma sa nej. Dom är helt enkelt för dyra. Men dom rosa ska jag ialla fall köpa, för eller senare. Dom kostar 698:-, och dom finns även i rött. Så dom röda för 698:- ska jag köpa någongång inom en snar framtid.

Så vad händer i helgen då? På Fredagen ska jag ialla fall över till Mikkis house. Mjes, igen ! Men när hon sedan slyttar upp till Dalarna i höst, kommer ju jag inte kunna umgås med henne. Jag kommer sakna henne något otroligt, dt är verkligen en bra kompis dt där alltså. Du bara måste älska henne, för dt gör ialla fall jag.

Nu ska jag ta och avrunda detta inlägg. Har kollat igenom den 'vanliga blogg-rundan' och ska nu lägga mig i sängen för att försöka få lite sömn. Förhoppningsvis kommer John Blund på besök snart, I miss him. Baha ! Nej, men ha en mysig natt allihopa. Vi hörs imorgon !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0