Måndag - Skor ?

Hellu hellu !

Läste Sarah's blogg där hon skrivit lite smått om balen. Skorna hon spanat in och kanske ska ha då, är helt sjukt snygga. Jag vill också ha dom, haha. Men jag gick in på sidan, have2have.se, och såg tre väldigt bedårande. Ett par är rosa och svarta, dom vill jag ha bara för att liksom. Sedan hittade jag två par silvriga som jag tyckte om. Ska ju ha silvriga accesoarer och smink, så skorna kanske inte direkt ska vara guldiga. Guld och silver är inte så snyggt enligt mig. Men jag slänger in bilder på dessa tre skor, I love them redan.

image564

Dessa skor har en klack på cirka 10 cm. Skulle nog göra lite ont att gå i dom på balen, men jag är rätt så van. Har höga skor nu, och brukar gå runt med en klock på cirka 8 cm. Och vad gör man inte för att vara lite fin?

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0