Måndag - Stress stress

Tjoho !

En minst sagt stressig tid kommer dt nu bli här fram över. Ja, för min del ialla fall. Kan slänga upp 'schemat' så att ni fattar vad jag snackar om. Men jag kan ju säga att dt har med skolan att göra.

Måndag 19 Maj: Finska -  Skriva uppsats + 2 extra uppgifter | Franska - Hörförståelse i skolan | Engelska - Skriva filmmanus | Svenska - Skriva bokredovisning till 'Ingen återvändo'

Tisdag 20 Maj: Plugga Franska, NO och bild | Lämna in HKK lägenheten | NO - Energiarbete | Bild - Skriva uppsats + rita klart bild av Sorunda

Onsdag 21 Maj: Plugga Franska, bild och SO (3 etiska regler och de 4 samhällsatyperna) | NO- Energiarbete, prov i skolan | Svenska - Skriva bokredovisningen klart

Torsdag 22 Maj: Plugga Franska och SO (3 etiska regler och de 4 samhällstyperna) | Franska - Läsförståelse i skolan | Bild - Prov i skolan, lämna in uppsats + bild av Sorunda | Svenska - Eventuellt skriva bokredovisning, om den inte är klar

Fredag 23 Maj: Franska - Prov, kapitell 8, i skolan | SO - Läxförhör på de 3 etiska reglerna | Packa till Finland | Sada och Mikkis sover över (har inte med skolan att göra, men ialla fall)

Lördag, Söndag, Måndag LEDIG !

Tisdag 27 Maj: Engelska - Skriva filmmanus | SO - Plugga på de fyra samhällstyperna | Eventuellt göra klart NO - Energiarbete

Onsdag 28 Maj: SO - Redovisa samhällstyperna för Cecilia

Låter väl lagom härligt. Kommer ihåg att jag idag tänkte "Nian är ändå rätt bekväm, dt mesta handlar ju ändå om nationella." Vad fan tänker jag med !? Skönt att gå i nian ? I don't think so .. ! Usch usch usch ! Ska snart sätta igång med dagens arbete, jag måste bara få i mig lite krubb i magen. Är vrålhungrig och kan absolut inte jobba med tom mage.

Innan jag avrundar på riktigt så vill jag passa på att säga att jag inte kommer hinna blogga så mycket nu denna vecka. Men jag hoppas att ni förstår dt. Men dt betyder ju för all del inte att ni ska sluta kika in i min blogg. För rätt vad dt är så kan dt vara så att ett inlägg med en massa gossip kommer. Eller ja, bara ett helt vanligt inlägg haha. Don't give up on me, I need you !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0