Måndag - Teneriffa

image563

Fy sjutton vad jag längtar tillbaka till Teneriffa. Åkte ju som bekant dit med farmor, pappa, mamma och Erik. Helt fantastiskt underbart var dt där. Tyvärr är inte jag någon som älskar att sola, så där borta hann jag inte få så mycket färg på kroppen. Men när jag sedan kom hem var sola allt jag ville göra. Ja.. Vad kan man säga liksom? Samma resturang åt vi på nästan varje dag. Eftersom att resturangen hade en papegoja och en långnäbbad fågel vid éntren, så kallade vi resturangen för 'papegoj-baren'. Ja, dt var ju en bar också. Maten där var helt underbar och serveringspersonalen var femstjärnig. Förutom maten och solen så längtar jag tillbaka till alla drinkar man drack där, haha. Så många olika och goda 'Sex on the beach', 'Screaming Orgasm', 'Teguila Sunrise', 'Piña Colada', Woo Woo', 'Tai Mai', you name it dude. Sjukt underbart att bara sitta med familjen med en söt drink i handen. Mmh..

Nej, nog om Teneriffa. Jag skriver ett inlägg senare igen, nu ska jag se på tv. '2 ½ Män' kommer nu klockan sju på trean och halv åtta kommer 'Vänner' på femma. Me like !

PS.
Vårat hotell är inringat på bilden. Wünderbart ! DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Oh va häärligt!
Puss, ha de bra :)

2008-05-05 @ 19:27:03
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0