Måndag - Wünderbart !

image561

Hallå hallå !

Underbart väder idag, eller hur? Vi satt ute på bänkarna under SO:lektionen och när jag kom hem släppte jag hundarna på tomten och satt själv och lapade sol i solstolen min. Skulle kunna vara ute längre, men icke då. Jag måste städa klart mitt rum (I know, it takes forever), måste fixa läxor, och så måste jag även plugga till prov.
Ansträngande anstränande !

Mamma planterade även om min blomma idag, haha. Så nu står dt en fin växt i en guldig vas på mitt skrivbord. Jag kommer nog ha Sveriges finaste rum när jag städat klart! *not*

Nej, om man skulle ta och sätta igång med allt. Imorgon är dt NP Matte C-del. Dt innebär en kvarts sovmorgon, vilket jag tänkte ha. Låter störtlöjligt, men ni vet inte vad en kvart gör för under. Ialla fall för mig, sen finns dt ju dom som inte behöver någon skönhetssömn (gosh, jag är egoistisk).

Jag skriver ialla fall senare ikväll, så ja.. Kika in då.
Pussisar to all of you !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0