Onsdag - Denna fina dag

Jaha, då var dt dags att blogga igen då. Har börjat blogga ganska mycket nu faktiskt, och dt helt självant också, haha. Nej, men jag tycker om att blogga (speciellt då man får posetiv feedback), så jag har ingenting emot denna stora 'blogg-lust'.

Skolan idag var lite annorlunda. Första dagen tillsammans med 9A. Lite blandade tankar om dt, men dt var faktiskt helt okej. Visserligen hade vi bara tre lektioner med dom, men ändå. Kan ju skriva upp schemat, så kan ni se för er själva.

Teknik - Dagen började alltså med detta ämne. Jag var lika pssiv som Sandra och Sabina. Vi satt istället och kollade på när Mikkis trimmade sin leksaksbil. Skojigt !

Idrott -
Eftersom att jag inte längre har några chanser att få godkänt i idrott, så var jag passiv även här. Medans alla andra var ute och idrottade i skogen, satt jag i omklädningsrummet. Slog faktiskt Mikkis rekord i något spel hon har på sin mobil.

Lunch - Jag älskar skolans potatisbullar.

Hemkunskap - 9A och 9B hade varsin halvklass. Så sammanlagt var vi 18 stycken på HKK:n. Jag, Sandra, Sabina och Bellan gjorde pizza. Riktigt gott vart dt. Mikkis skulle också varit med i våran grupp, men hon fick vara med Magnus istället. Synd!

NO - Vi alla (utom Bellan som åkte hem), satte oss med 9A i NO-salen, men skickades ut därifrån. Björn skulle tydligen ha oss. Tråkigt tyckte vi till en  början, men dt visade sig vara riktigt skönt. Vi var nämnligen bara sju stycken, och vi fick jobba individuellt hela tiden.

Jag fattar fortfarande inte en grej med klassen. Varför ska killarna (nu menar jag inte alla, men näst intill), hålla på att kasta en massa elaka kommentarer? Dom hade börjat ett tag och sedan slutat, men nu har dom visst börjat igen. Somliga mognar då aldrig, vilket jag tycker är synd. Eller ja, dt är ialla fall synd om dom.

Nu ska jag avrunda och snart sticka iväg till Finskan. Vi får se vad som händer där, hon kommer säkert sura upp sig igen (finska tanten alltså). Jaja, men nu ska jag sluta skriva. Over and out !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anonym

dom kanske säger elaka kommentarar eftersom ni är äckliga fula emosar ? aldrig plockat upp den femman?

2008-05-09 @ 19:34:55

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0