Onsdag - Godmorgon

Hallå hallå bloggen och alla läsare !

Har ni sovit gott? Jag har ialla fall sovit som en stock. Såg på Desperate Housewives och läste lite ur 'Ingen återvändo', innan jag somnade som ett litet barn. Hade ju egentligen inte tänkt att göra något av de ovannämnda grejorna, men dt blev så ialla fall.

Nu ska jag strax kila iväg till bussen. Har packat väskan med loka och kexchoklad. Mamma var väldigt noga med att i telefonen säga att jag skulle packa ner chokladen. Kanske vet hon att dt sägs att choklad har en uppiggande effekt? Jaja, allt finns nu i min fina lilla handväska.

Nej, nu ska jag börja dra på mig stövletterna. Måste även parfymera mig själv. Ibland är dt ju faktiskt för jobbigt att vara tjej.. Jag vet inte när jag skriver nästa inlägg igen, men kolla gära in i bloggen då och då flr man vet ju aldrig. Pussisar !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0