Söndag - Gymnasieval

Tjoho !

Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Hade velat gå ut och sätta mig i solen, men dt är ingen bra idé. Jag ser ut som en kräfta (+ att jag är brun också), och dt svider som bara den. Därför tror jag att dt är en bra idé ifall jag stannar inomhus. Men jag funderar på att ta en sväng med moppen. På den lär jag ju ändå inte sitta i linne liksom. Men jag vet inte ännu hur jag ska göra. Måste ialla fall under dagen nu fixa en del skolgrejor.

Juste, igår ändrade jag mina gymnasieval. Vill ni veta nu vad jag valt? Ni har inget val, för här kommer dom;

Val 1. MP, Medieprogrammet inr medieproduktion, lokal profil grafisk design och foto. Merika, Fredrika Bremergymnasiet
Val 2. HP, Handels- och administrationsprogrammet inr handel och service. Riksäpplet, Fredrika Bremergymnasiet.
Val 3. SMSP - TU, Specialutformat samhällsvetenskapsprogram, turism. Erika, Fredrika Bremergymnasiet.

Dt är mina val. Till dt tredje valet, SMSP, skulle man även välja språkval. I förstahand tog jag Franska steg 3 och som andra val tog jag Italienska steg 1. Jag har alltså inget intresse av att börja på gymnasiet i Nynäshamn, så alla val är till Fredrika i Haninge. Visst, längre åktid men hellre dt än Nynäs. Icke picke !

Nu ska jag komma på nåt kul att göra. Jag tror jag skriver senare. Om inte dt, så får ni ha en fin Söndag. Pussisar !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Oskar

Svårt att välja gymnasium. Been there done that!
Hoppas du hittar något som passar.
Ha en bra dag! Ska du göra något särskilt?

2008-05-11 @ 15:14:23
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: cecilia

hejsan! jag måste bara säga, nynäshamns gymnasium är inte så dumt som det låterm, visst det är världens ´tråkigaste skola men det är inget fel på den, jag har människor i min klass som börjat nu i år för att dom ångrat sig för att dom trodde att det var bättre någon annanstans, vi har så himla mycket fördommar! jag säger inte att du ska ändra dig men jag menar bara att gräset är inte grönare på andra sidan haha! men hoppas du kommer in på det du vill! puss

2008-05-11 @ 20:14:27
URL: http://ceciliasada.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0