Söndag - Nice nice

Hejsan !

Är glad över att gå in på blogg.se och se att jag fått fler läsare. Trevligt faktiskt! Så vad har hänt idag? Inte ett piss rent ut sagt. Har suttit och läst boken 'Ingen återvändo'. Jag vet att jag igår skrev att dt inte är någon bok jag tycker nåt speciellt om, men nu kan jag knappt slita mig ifrån den. Den är verkligen bra skriven. Men sådan är ju jag, när jag väl börjat läsa en bok så kan jag inte sluta. Jag klistrar fast den i handen, och den i mitt huvud.

Nu sitter jag här och ser på 'One Tree Hill'. Ska efter dt duscha och sedan se på 'Sanningens ögonblick'. Måste smörja in alla brända ställen på kroppen också. Och så måste jag se vart min katt Carmen tagit vägen, hon går ju runt och är på smällen dessa dagar. Nu börjar programmet igen. Förmodligen skriver jag ingenting mer ikväll, så jag säger väl godnatt. Ha en fin dag imorgon också, för jag är inte så säker på om jag kommer skriva något inlägg då. Dt är ju musikal-övning hela nästa vecka. Ska vara i Nynäshamn, Vågen, klockan 09:00 Måndag och Tisdag och resterande dagar 07:00. I know, jag blir trött bara av att höra dt. Men nu ska jag sluta skriva. Pussisar till alla er!

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0