söndag - prinsessan på ärten

Nu är mitt hår torrt. Jag fattar inte varför dt ska ta timmar för dt att torka ?! Men men, vill man vara fin så får man lida pin, eller hur?

Imorgon måste jag hamina glasögon på mig till skolan. Ingenting jag frivilligt har, dom är ju trots allt väldigt trasiga, men jag måste. Jag har just nu endast en lins i ögat, och dt känns inte bra. Ont gör dt, för ena ögat överansträngs. Men just nu har jag inte något val, jag ska åka moppe om några minuter, och glasögon funkar inte fint till moppe-hjälmen.

Idag ska jag även se på en massa olika repriser. Eller ja, inte bara repriser utan en massa andra tv-program också. 'Desperate Housewives', 'Ugly Betty', 'Top Model 9', 'One Tree Hill', 'Sanningens ögonblick' och 'Parlamentet'. Varför har jag blivit så tvungen att se alla dessa program? Inte bra, inte bra. Jag kommer praktiskt taget sitta klistrad vid tv:n idag.

Nej, om man skulle ta och avrunda. Innan jag bänkar mig framför tv:n så ska jag vädra mitt rum. Jag måste dammsuga hela rummet, även mellan mina madrasser. Någon som missat dt dom säger i 'Rent Hus'? Alla dessa 'pälsänglar' trivs ju som fisken i vattnet, mellan madrasser. Jag vill ialla fall inte sova på pälsänglar, dt skulle nog få mig att bli lite som 'Prinsessan på ärten'.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0