söndag - sommarväder

Hellu alla mina tomater !

Sommarväder, dt är bara förordet. Eller är dt någon som missat att spana ut genom fönstret? Helt underbart! Sen förstår jag att alla Lapplands-människor har dt en aning kyligare, men dt är en annan femma som man säger.

Idag ville jag ha klänning på mig. Har jämt pruttisar hemma, dt är skönast. Men idag tänkte jag att nej, nu ska jag minsann ha klänning och strumpbyxor. Spännande att veta va?

Ska till Konsum snart. Har en anledning till att köpa Coca-Cola, och då måste man ju ta tillfället i akt, eller hur? Jajjamensan, dt måste ialla fall jag. Men innan jag kan sticka iväg så måste mitt hår torka. Har nyss duschat och enligt mig är dt inte så fräscht att ta på sig hjälmen när håret är vått. Icke icke !

Igår kväll var en ganska trevlig kväll. Lite smått lulliga vart jag och Sada, men dt släppte sen och jag var klar att ta min moppe och åka hem. Sagt och gjort! Men jag och Mikkis planerade igår faktiskt att vi ska dansa tryckare på balen. Till och med till musik som inte är skapad för sådan dans. Been there done that som man säger på dt Amerikanska språket. Undra egentligen hur många i klassen som tror att vi är lesbiska ?

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0