Söndag - Svar till anonym

image571


Ser ni vad dt står ? 'Dom kanske säger elaka kommentarer eftersom ni är äckliga fula emosar ? aldrig plockat upp den femman?' Kommentaren är till inlägget där jag skrev om att vissa i klassen slänger ur sig en massa elaka kommentarer. Tänkte förklara för denne anonyma människa hur dt verkligen ligger till.
'Emo' är någonting man själv väljer att vara. Folk säger att man inte kan vara emo eftersom att dt är en musikstil. Detta är enligt mig helt fel. Varför kan man vara hipp hoppare eller hårdrockare om man inte kan vara emo? Om jag inte har helt fel så är ju hårdrock och hipp hopp musikstilar, likaså emo. Då har vi den saken klar, eller? Sedan vet jag inte riktigt vilka du menar med 'ni'. Är dt jag, Sandra, Sabina, Sada, Bellan och Lollo du menar? Eller kanske bara några av dessa nämnda namn? Du borde utveckla dig mer, för dt är en aning svårt att förklara för dig. Du har ju trots allt skrivit frågetecken efter orden. Du har skrivit både äckliga och fula också. Visst, du kanske inte tycker att vi är speciellt fräscha och fina. Jag respekterar att du tycker dt, men varför måste du uttrycka dig på ett sånt där sätt? Varför måste du uttrycka dig överhuvudtaget? Vissa saker ska man ju trots allt behålla för sig själv. Sedan är dt också så att jag aldrig skrev vad dom slänger ur sig. Jag tycker inte du ska vara så fördomsfull. Dt finns redan alldeles för många människor som är dt. Så, har jag missat att kommentera något som skrev? Tror inte dt. Dt jag nu bara vill lägga till är att jag kommer hålla koll på din ip-adress och en del andra grejor. Sedan tycker jag att du kanske ska skaffa dig något lite roligare att göra. Jag menar, att sitta hemma en fin lördagkväll går ju för sig. Dt är ju precis vad jag gjorde igår. Men att sitta klockan 19:34 och kommentera en blogg på ett dumt sätt .. ? Jag tror verkligen att du är någon av dessa människor som vill utmärka sig som 'coola'. Sådana finns dt ju också gott om, och tyvärr är väl du en av dom. Men men, ha dt så bra 'anonym'. Du får gärna kommentera min blogg, men i fortsättningen kanske du skulle kunna vara lite mindre fördomsfull ?

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0