Tisdag - Denna eländiga musikal

Yoho dudes !

Som jag tidigare skrev så kommer jag att ha fullt upp med musikalen denna vecka. Tänkte ändå bara slänga in ett liiiitet inlägg nu innan jag hoppar in i duschen och sedan slänger mig i sängen.

Jag och Didi sitter ju som sagt vid ljud-mixer-bordet. Very funny ! Jag måste ju då erkänna att jag är kung med att hantera bordet. Allt går som smör helt enkelt. Didi är väl inte så pjåkig han heller och Mikkis, ja vart ska man börja där ? Hon älskar ju att flasha med sina lampor, härligt. Dagarna går ut på att fixa en massa problem vi skapar och att repetera en massa. Väldigt roliga outfits måste jag säga. Modepoliserna får ta fram batongerna, that's all I'm saying.

Nej, om man skulle ta och gitta nu då. Är helt sjukt trött och vill bara sova sova sova. Musikalen tar verkligen på ens krafter, dt måste jag säga.


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0