Tisdag - Försovning

Godmorgon bloggen och alla läsare !

Man kan ju undra vad jag gör hemma vid denna tid på dygnet. Men dt är nu så att jag har försovit mig. Inte bara jag, Erik också. Vi låg och sussade så sött ändra fram till nio då Erik rusade in i mitt rum och väckte mig. Han har redan stuckit till skolan, men jag tänkte vänta tills NO:n är slut. Då kan jag gå rätt in till Svenskan istället. Får bara lov att förklara allting för Björn sedan, meheh.

Eftersom att jag nu inte har någonting att göra i en halvtimme kanske jag kan slänga in en beskrivning av dagens outfit. Bild orkar jag inte med, helt onödigt ändå. Men detta är ialla fall vad jag har på mig:

Svarta leggins, H&M
Svart lång tröja med guldtryck, H&M
Svarta balleringa, nån skoaffär i Haninge

And that's it. Inte så mycket jag har på mig, men ändå. Sedan har jag ju såklart ett linne och underkläder på mig, men dom detaljerna kan vi skippa. I helgen fick ju jag en ny mascara av mamma och shises vad den är bra ! En guldig en från Max Factor, och den är verkligen at rekomendera. Både långa och fylliga blir fransarna. Ja, om inte jag är något undantagsbarn alltså.

Igår fick jag brev från kommunen angående sommarjobb. Erbjudande om att åka till Svandamskolan och jobba inom vaktmästeri finns. Ångrar lite att jag valde 'vaktmästeri' som första hands val, men jag får stå mitt kast. Tänker ändå acceptera erbjudandet, för pengar behövs ju jämt. Måste bara ringa dit idag eller imorgon för att bestämma in en intervju. Önska mig lycka till !

Nej, om man skulle ta och spegla sig lite då. Jag antar att dt alltid finns nåt som måste fixas. Jag kanske skriver senare idag. Ni har ju alla sett mitt fullspäckade schema, så vi får se. Men jaja, nu ska jag gå !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0