Tisdag - Grillparty (?)

image567Nyduschad som jag är ska jag krypa ner under täcket och smaska i mig en macka fylld med en god kycklingröra. Sada har varit här ikväll för att lämna moppen som papi ska kolla på. Sadas pappa bjöd även över oss på 'grillparty' på Söndag. Cicci, (Sadas storasyster), fyller 18 år imorgon (Grattis till henne), så deras familj ska ha 'grillparty' till hennes ära. Få se om mamma och pappa orkar ta sig dit, men hoppas kan man ju alltid.

Nej, men lägga mig skulle jag. Snart kommer ju 'Desperate Housewives' och dt vill man ju inte missa. Men jag skriver imorgon ialla fall. Nu får ni ha dt så bra, people

.


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: cecilia

haha coolt jag blir nämnd haha! sadas "lilla" storasyster!... jag är ju mkt mindre än henne.. men äldre!

2008-05-06 @ 22:08:48
URL: http://ceciliasada.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0