Tisdag - Kort dag

image572


Hallå där, köp blåbär !

Kom nyss hem från skolan. Lite skönt med inte så många lektioner, men dt var ju förståss inte frivilligt. Att försova sig är inget jag brukar göra, sådeså. Fick veta att på Franska höförståelse fick jag 1 poäng från VG, alltså 24 poäng. Självklart blev jag lite småtjurig, men vad kan man göra ? Dt är bara att fortsätta kämpa !

Nu ska jag få i mig någonting, sedan ska jag plugga. Har lite glosor jag måste banka in i huvudet, annars ä jag rätt så säker på resten. Sedan är dt bilden jag måste jobba med. Måste rita klart bilden av Srounda, och skriva en uppsats om surrealism. Låter dt spännande? I can tell you it's not !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0