Tisdag - Musikal

Hallå där, köp blåbär!

Hur mår ni allihopa? Själv mår man ganska bra. Har inget ont eller gott att säga om någon just nu känner jag. Skolan har, utan några problem, flytit på den också.

Nästa vecka är dt ju musikal, and that's going to be fun. Jag ska sitta i ljudet och mixtra. Skulle egentligen suttit där med Jonte, men han kunde tydligen inte nästa vecka. Så Eva hade gått till Didi och frågat, så nu är dt han som ska joina mig. Hoppas Didi kan någonting om ljud, för jag kan ingenting. Därför kanske jag ändå lite ville att Jonte skulle ändra sig och försöka komma till musikalen ändå, för han är ju ganska teknisk. Men dt ska nog gå fint med Didi också.

Nej, jag är väldigt hungrig och har väldigt smutsiga händer känner jag. Under skolgången blir dom himmla smutsiga, and I hate it. Men jag skriver senare ialla fall, så ni kommer inte behöva skana mig allt för mycket. Pussisar !


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0