Torsdag - Godmorgon

Godmorgon babes !

Ja, man kan ju undra vad jag gör hemma efter klockan åtta på en Torsdag. Förklaringen är enkel: Jag har sovmorgon. Tror jag ialla fall.. Dt är ju så att 9A och 9B går båda efter 9A:s schema och på deras schema står slöjd överst. Men Kenta (träslöjdsläraren) jobbar ju med musikalen, så han kan ju inte ha några lektioner idag. Inte stod dt heller någonting på tavlan (där skrivs dt upp alla inställda lektioner och alla vikarier), så jag antog att vi har sovmorgon. Har vi nu inte haft dt så är dt väl synd.

Nej, nu ska jag ta och platta mitt hår. Sedan ska jag smörja in mitt ansikte. Har bestämt mig för no make-up idag. Spännande spännande.. Men jag skriver när jag kommer hem. Ni får ha en mysig dag allihopa. Jag ska ialla fall krama sönder min Sada idag. Wiho !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0