Torsdag - I skolan

Tjoho !

Sitter här i skolan i elevcafét. Fagerlund tigger till sig en macka och ska snart skriva om pointelismen. Själv ska jag försöka plugga dt sista inför NO-provet och bildprovet. Inte roligt kan jag meddela !

Klockan 14:40 ska jag, Mikkis och Sada åka iväg till Nynäs. Både jag och Sada ska på intervju inför sommarjobbet. Lite nervös är man väl allt, men dt ska nog gå som smör. Dt hoppas jag ialla fall !

Nej, nu ska jag fortsätta plugga. NO-provet ska ju trots allt göras nu klockan 09:25 .. Dt är väl tur att dt är Björn som är NO-lärare. Han är inte riktigt lika sträng som vissa andra lärare. Får inte heller glömma bort att fråga efter Kebos mail-adress. Måste ju kunna skicka in mitt filmmanus till henne. Nej, hejdå var dt !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0