torsdag - mjau

image555

Tjoho !


Sitter här och messar med Gustav. Vi har nån lek på G. Typ 'Varannan fråga leken'. Mysigt värre! Tänkte klaga på er läsare och säga att jag aldrig får några kommentarer längre, men vips så har jag fått typ sex stycken på ett inlägg. Tror nog att dt beror på att min wünderbara hund fick vara med i ett inlägg, men ialla fall. Nåja, sorligt att mina inlägg inte är 'vräda' att kommenteras, men jag kommer fortsätta skriva ialla fall. Men jag tackar och niger för alla kommentarer. Shises, märks dt att jag inte är en utav Svealandets största bloggerskor?

Nej, om man skulle ta och skriva med både Gustav via telefonen, och en massa människor på msn. Ha dt så skönt allesammans !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0