Torsdag - Pluggishelg

Tjoho !

Hur var eran Valborg igår? Min var väl sådär. Den hade kunnat vara bättre, men men. Dt kommer ju alltid en Valborg nästa år också, eller hur?

Idag ska jag på allvar ta tag i saker och ting. Har en massa skolarbete som ska vara inlämnade inom tre veckor. Så dt jag ska göra denna långhelg är;

- Skriva en bokredovisning till 'Tio saker jag hatar med mig själv'
- Skriva ett filmmanus på engelska
- Skriva om lägenheten (rum för rum, inledning osv)
- Fixa finska-läxn som denna gång är en artikel om vänskap
- Plugga Franska, avoir och être och kroppen
- Plugga till NO-provet, Kemi 1
- Lära mig de fyra samhällstyperna och dess innerbörd


Ja.. Någon som vill byta skor med mig idag så att jag kan slippa allt detta? Usch usch.. Nej, snart kommer Mikkis och lämnar min moppe, gulligt värre. Sedan ska jag börja med allt detta. Måste även äta någonting, är himmla hungrig. Dt till och med snurrar i skallen på mig. Ha en fin Torsdag allihopa !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0