Torsdag - Mycket läsande för din skull

Hellu hellu !

Sitter just nu och kollar på 'Dirty Sexy Money'. Serien är väldigt bra gjord, tycker jag. Man måste ju ge en massa cred till alla som någonsin skapat något sebara tv-serier. Jag menar, hur sjutton kommer man på en serie ? Dt finns ju helt sjukt många repliker som måste hittas på. Visst, en hel del improviseras säkerligen, men ändå. Dt måste ju finnas en grund någonstans. Ta Gossip Girl som ett till exempel. Hur sjutton kom manus-författaren på allt ? Oj oj oj .. Cred till dom från mig ialla fall, that's for sure.

Jag har gjort två headers till Sarah nu. En är ganska enkel, men ändå något sommrig. Den andra är väldigt sommrig, men kanske inte riktigt lika smakful.. Ialla fall inte enligt mig, men dom är ju ändå till Sarah. Måste bara få tag i Sarah nu så att jag kan få tag i lösenordet. Har en superidé om bakgrunden till hennes blogg också. Hoppas bara att dt funkar, och hoppas ska man ju. Hur ska man annars komma någonstans här i livet ?

Alltså, en av kattungarna är så sjukt himmla söt. Den är typ helsvart, har gråa tassar och en vit svanstipp. Gosh, jag smälter alltså.. Dt är ialla fall en ny favorit hos mig. Eller ja, ny och ny .. Har ju inte direkt haft någon favorit tidigare. Dom kom ju liksom för två dagar sedan.

Idag fick jag reda på ett nytt, vackert par. Albin, ni vet snubben från Nynäs som var tillsammans med min kompis Emma från Avesta? Han är ialla fall tillsammans med Anneli. Ni vet Anneli väl? Vi var 'bästisar' en bra tid när vi var yngre. Sedan kom vi att glida isär, och nu pratar vi igen. Hon är faktiskt riktigt trevlig, vilket jag helt glömt bort under tiden vi inte talade med varandra alls. Dom är ialla fall tillsammans nu. Jag frågade Albin om dt jag hade hört stämde, och dt gjorde dt. Albin sa också att dom har samma personlighet, och att dt var därför dom blev tillsammans. Förstår ni vad han menar ? Mja, vart lite osäker jag också, men jag förstår. Visst vill man ju att ens partner ska vara lik en själv. Man kan ju inte gå runt och ha olika humor, en är pedant en är sportfåne osv. Men ändå säger man att motsatserna dras till varandra .. ? Undra undra .. Nej, men nu kom jag av mig här. Jag tycker ialla fall att dt är kul med nya kärlekspar. För jag vet ett till, men dom är inte riktigt sådana som ska nämnas i denna blogg.

Påtal om Albin, vi ska faktiskt ses nästa vecka. Vi hade ju en rätt bra och flitig kontakt för ett tag sedan, men jag vet inte .. Den dog ut ? Ja, ialla fall så ska vi ses nästa vecka. Vet inte ännu vilken dag, vart eller när, men någon gång ialla fall. Sedan vet jag inte heller vad vi ska göra, men men.

Nej, nu ska jag se klart på tv och sedan duscha. Mamma kommer snart och så ska jag väl prata lite med henne. Men oj, innan jag avslutar måste jag ju berätta om hur dt gick på min intervju. Jag kan fatta mig kort; jag fick jobbet och börjar den 16:e Juni klockan 07:30 - 08:00 i Svandammskolan. That's it, are you happy for me ? Nu går jag. Ha en kulig natt alla fina människor.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0